Godkväll!

Go´kväll! Hur har eran dag varit?
Min dag har varit kanoners!
Dagen spenderade jag och Hugo med mamma hos mammas kompis som äger en pluttig liten stuga i skogen några km utanför smedjebacken...
Så nu efter en enormt trevlig dag så sitter jag och kopplar av framför tv:n och tittar på filmen Twilight-New moon, enligt mig en av dem bästa filmerna genom tiderna och inväntar tröttheten, som av någon anledning alltid dröjer till ca 0100-0200 på natten när sambon jobbar nattskift... Superjobbigt med tanke på att Hugo vill upp mellan 0700-0800 på morgonen... Men men, bara att härda ut och invänta helgen som innebär sovmorgon!
En bild på min älskade lilla gladfis får avsluta dagens inlägg... Herregud, vad har jag gjort utan dig hela mitt liv mitt lilla hjärta(?)
Godnatt alla och sov så gott!!
/Elin


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Eamaster - Mitt vardagliga, men helt underbara liv dag för dag...

Välkommen in till mig! Elin heter jag, är 23 år gammal och bor i en liten by i Dalarna med min underbara sambo och världens finaste son Hugo som kom till världen den i slutet på Maj 2012. Här kommer ni att få följa min ,för mig, underbara vardag dag för dag uttryckt i bilder & text... Copyright © eamaster.blogg.se

RSS 2.0